بیانیه ی مهم تالار عصر ظهور در رفع شبهات ایجاد شده

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازديد 377
نويسنده پيام
u313 آفلاين


ارسال‌ها : 94
عضويت: 12 /1 /1391
امتياز و تشکر کردن از ديگران : 48
امتياز و تشکر داده شده به اين کاربر : 14
بیانیه ی مهم تالار عصر ظهور در رفع شبهات ایجاد شده
بسم الله الرحمن الرحیم

بنده مدیر تالار گفتمان عصر ظهورم.لازم دیدم تا شبهاتی که ایجاد شده را رفع نمایم.همه ی مبشران عزیز بدانند که آقای سعدالدین و دیگر افراد نامبرده هیچ ارتباطی با تالار مربوطه ندارند و به فرض که داشته باشند جرم که نکرده اند!!!

درمورد تالار گفتمان تازه تاسیس باید بگویم که در تاسیس وراه اندازی ومدیریت این تالار علی اصغر عزیز نقش فیزیکی ای نداشته بلکه ایشان از لحاظ روحی در روشن کردن و بیدارکردن بنده ودیگر مبشران نقش اساسی داشته و اعتراف میکنم که کسی که باعث شد تا بنده جذب مطالب مهدوی شوم تا جایی که تالاری با این موضوع تاسیس نمایم ایشان بوده با مطالب زیبایی که به قلم خود در طول این سال ها منتشرکرده.

نکته دیگر در مورد اطلاع داشتن علی اصغر عزیز از این تالاره که باید بگویم که در همان ابتدای تاسیس این تالار و انجمن ایشان را از طریق همین قسمت نظرات مطلع ساختم که اگر بگردید در کامنت ها آنرا خواهید یافت و در همان کامنت از ایشان خواهش کردم ودعوت کردم که مدیریت اصلی تالار یعنی مدیرکلی را قبول نماید و هنوزم خواستار این مهم هستم فقط کافیه ایشان امر بفرماید چون ایمان دارم که کسی جز علی اصغر لیاقت این پست مهم را ندارد و ایشان در پاسخ به بنده در همان قسمت نظرات گفتند که شرمنده متاسفم که وقت کافی را بدلیل مشغله های فراوان برای اینکار ندارم و انشاالله ماجور باشید.

اما در مورد شبهه ی اصلی یعنی همان استفاده از نام مجازی U313


بادیدن آدرس مجازی تالار نامبرده که با کلمه ی U313 شروع میشود برای خیلی از مبشران این شائبه بوجود آمده است که آیا آن تالار با این سایت در ارتباط است که اتفاقا شائبه ی بجایی است.و میدانم ودر جریان هستم که مبشران گرامی هنوز این علامت سوال برایشان باقی است وبه همین دلیل ذکر کرده اند که تا این شائبه برطرف نشود اقدام به ثبت نام در تالار وارسال مطالب نخواهند پرداخت که کاملا حرف بجاییست.

اما در پاسخ باید این نکته را ابتدا بگویم که همانطور که گفتم بنده علی اصغر جان را از تاسیس چنین تالاری آگاه کردم وآدرسش را نیز ذکر کردم اما در نقل قول نه تنها مخالفتی نکردند بلکه گفتندماجور هم باشید.

اما چرا U313

بنده از همان ابتدا که اقدام به ساخت تالار نمودم تصمیم خود را گرفتم که تقدیمش کنم به علی اصغر عزیز ومبشران و لذا کوشیدم تا بیشترین هماهنگی را داشته باشم از موضوعات گرفته تا ادرس اینترنتی وغیره.واعلام میدارم که هدفی جز این نداشته ام.انشاالله رفع شبهه شده باشد.

در پایان بار دگر خواهش ودرخواست خود را از علی اصغر عزیز دارم تا بیاید ودعوت بنده را بپذیرد ومدیر کل این تالار شود.واین تالار را به این وبسایت لینک نماید. و نامش را به نام سایت تغییر داده و بنده نیز در کنار دیگر مبشران به عنوان کاربر معمولی انجمن خدمت به امام غایبمان و ولی امرمان و مبشران حضرت نمایم.

مدیریت موقت تالار گفتمان عصر ظهور
26 فروردین ماه 1391 ه.ش
کاش به جای این همه باشگاه زیبایی اندام
یه باشگاه زیبایی افکار هم داشتیم
مشکل امروز ما اندام ها نیستن ، افکارها هستن !
شنبه 26 فروردین 1391 - 00:04
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
entezar313 آفلاين



ارسال‌ها : 6
عضويت: 21 /1 /1391
سن: 17
تشکرها : 3

بیانیه ی مهم تالار عصر ظهور در رفع شبهات ایجاد شده
ای بابا مدیر جان تو این مملکت تا یکی میاد کار مهدوی میکنند همه شروع میکنند به تهمت وتخریب از دوستان گرفته تا دشمنان.
دوشنبه 28 فروردین 1391 - 09:09
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group